Grand Café Hellas
Welkom in Grandcafe Hellas , het virtuele 'stekkie' dat vanuit Griekenland wordt gerund, een forum voor iedereen die Griekenland een warm hart toedraagt! Een forum, waar Griekenland het onderwerp van gesprek is. Lees en discussier mee! Je kunt je registreren als lid maar voor het lezen van berichten is geen registratie nodig. Veel leesplezier op dit forum!
Grand Café Hellas

Γκραντ Καφέ Ελλάς

Καλώς ήρθατε !

Laatste onderwerpen

» pitabroodje
van Sophia 07.05.12 15:39

» Verkiezingen
van ADO 07.05.12 10:46

» Brandpunt 06-05-2012
van Athina 04.05.12 20:49

» Griekse armen in de rij voor soep en brood
van Athina 04.05.12 20:45

» veerboot naar Lesbos
van ADO 02.05.12 23:58

» Nieuws
van Athina 26.04.12 20:33

» Nieuws
van Athina 26.04.12 15:27

» Griekenland vanuit een helicopter gefilmd
van Prasoudi 23.04.12 10:14

» Kroonprinselijk paar koopt Griekse villa
van Mariët 18.04.12 14:42

» Dimitris Mitropanos
van Mariët 17.04.12 23:53

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 Nieuwe Café Bezoekers op 21.07.11 0:39

Margotho

Ik zie dat er in juli wel 10 nieuwe leden van het GrandCafé zijn bijgekomen!

Leuk en gezellig, maar niemand heeft zich deze maand voorgesteld of zich in een topic gemengd!

Wie en waar zijn jullie, nieuwe mensen??
Wel zo gezellig om eens mee te kletsen en geen muurbloem te blijven.
flower flower flower

http://www.volkskrantreizen.nl/correspondent/margotho

2 Re: Nieuwe Café Bezoekers op 21.07.11 14:09

Tzimis Bazoukas

hoe veel inschrijvingen heeft deze forum??

3 Re: Nieuwe Café Bezoekers op 23.07.11 18:26

Atheense

Admin
Margo, vorige maand kregen we er 30 nieuwe leden bij! Juli blijft dus een beetje achter Wink

Ik laat het aan de leden of ze zich willen voorstellen of niet, worden ze actief of blijven het meelezers, het maakt mij echt niet uit. Zo wil ik het ook houden, lekker vrijblijvend. Lees je mee, of heb je wat te melden iedereen is welkom!

Volgende maand bestaat het Grandcafe 2 jaar,en ik ben trots op de bezoekers van dit cafe, het is er altijd gezellig en er is hier nog geen onvertogen woord gevallen. Bijna uniek als je het vergelijkt met andere fora waar verbaal geweld allang geen uitzondering meer is. Ik heb GrandCafe opgericht met het idee ' ok, we zien wel, als het niks is/word druk ik op de delete-knop' bijna twee jaar verder heb ik er nog steeds lol in! Het is alleen jammer dat ik zelf niet meer zo actief kan zijn, het ontbreekt me gewoonweg aan tijd.

@Tzimi we hebben op dit moment 387 leden die ook met grote regelmaat het forum bezoeken. Ik heb toevallig net 93 leden doormiddel van een mail uit het ledenbestand (opgeschoond)gehaald, zij hadden zich wel gemeld als lid maar daarna nooit meer ingelogd.Met hen erbij hadden gingen we dus richting 500 leden! Het is mij nooit te doen geweest om het aantal leden maar het is natuurlijk wel leuk als er regelmatig nieuwe leden bijkomen.

http://grandcafehellas.actieforum.com

4 Re: Nieuwe Café Bezoekers op 24.07.11 11:59

Ger

Veel nieuwe aspirant-leden zijn op zoek naar bepaalde info, Googelen wat rond en komen op je website terecht. Dan blijkt dat de links in het gevonden bericht "alleen voor leden" zichtbaar zijn.
Tja, je hoopt toch echt de zo fel begeerde info te vinden en meldt je dus maar aan. Veel nieuwe "leden" zie je daarna nooit meer terug maar er is ook een aantal dat de site in kwestie bij zijn/haar favorieten zet en zo nu en dan eens langssurft of zelfs actief gaat meedoen.

Dat is op "mijn" Oríste niet anders; ik stuur de nieuwe leden, als ze binnen 3 maanden na het aanmelden nooit meer op het forum waren een herinneringsmailtje. Soms komen ze weer terug en gaan meedoen maar ook regelmatig antwoordde men dat het bezoek maar éénmalig was om bovengenoemde reden.

Accounts van leden die langer dan een jaar niet op het forum waren (ze hoeven niet eens berichten te schrijven; alleen lezen mag ook)vervallen automatisch. Ik ga er van uit dat als men een jaar geen interesse voor het forum had dit ook niet meer gaat veranderen. Zo blijft het ledenbestand schoon en het percentage "actieve leden" hoog.
Maar zoals Atheense al terecht opmerkt; het gaat niet om het aantal leden en/of berichten maar om de kwaliteit, aantrekkelijkheid en de sfeer op een forum.

Daarom ook van mij de complimenten voor dit leuke, informatieve en gezellige forum. De leden gaan op een leuke manier met elkaar om wat lang niet op elk forum vanzelfsprekend is helaas Sad
Ik lees ook hier regelmatig mee maar moet tot mijn schande bekennen dat ik hier véél te weinig reageer. Druk, druk met m'n eigen forum, met m'n gezin en uiteraard m'n werk; Atheense, het komt je vast wel bekend voor.......

Grappig ook dat er en trent zichtbaar is v.w.b. het aanmelden van nieuwe leden; ook op Oríste buitengewoon veel nieuwe leden in juni (63) en in juli weer een duidelijke dip.

Atheense, veel succes én nieuwe leden en op naar de 2 jaar !

Buurman Ger

http://www.wageral.nl/oriste/

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: